Friss és ropogós
2015. május 23. írta: Harminckettes Testvériség

Friss és ropogós

K: „A WG miért nem javítja a hibát, amikor a tankok beszorulnak, és nem tudnak mozogni?” V(Storm): „Melyik másik tankos játékban – ami nem 100% arcade – nincsenek problémák a beragadó tankokkal? Nem szükséges megválaszolni, inkább megválaszolom magamat: mindegyik ilyen játékban létezik ez a probléma. Az új mozgási fizikára várunk – nincs elhalasztva, aktívan fejlesztjük. De még ez sem fogja teljesen megoldani a problémát -, de ettől függetlenül még lesznek, helyek ahol be lehet ragadni. ”

  • Storm, válasza arra, hogy miért nincsenek valós lövéshangok a játékban: „A valóságos lövéshangok nem túl lehengerlőek és a játékos közösség nagy része nem szereti annyira.”
  • A fejlesztők jelenleg azon dolgoznak, hogy megváltoztassák a lövés és motor hangokat hogy „olyan valóságosak legyenek, amilyen valóságosak tudnak lenni, miközben érős benyomást keltenek.” Storm továbbá megjegyezte, hogy: „Nehéz munka, várnunk kell még rá.”.
  • A WoT nem lesz továbbfejlesztve kifejezetten Dx12-re: „nem lehetünk biztosak abban, hogy a Dx12 jól fog muzsikálni a gyengébb PC-ken.”
  • Lehetséges, hogy az átütés nerf mellé kompenzációk is érkeznek a löveg tulajdonságában. (mint a pontosság)
  • Különböző tank lövegekre a pontos átütés nerf még nincs kitalálva, csak az átfogó koncepció.
  • Még nincs eldöntve, hogy lehetséges lesz-e az, hogy egy löveg különböző tankokon (mint a Német 88mm L/56 löveg TD és HT verziója) más átütéssel rendelkezzen.
  • Lehetséges, hogy az átütés nerf megnövelt jármű XP-t és kredit bevételt is hoz magával - kompenzáció képen a kiesett átütő találatokra.
  • A sebzés nem „történelmi” paraméter.
  • A fejlesztők nem akarják elmondani milyen járműágak, érkeznek a jövőben.
  • A fejlesztők nem hozzák nyilvánosságra, hogy a szupertesztről kiszivárgott nyeremény tankokat miért lehet majd megkapni. (prémium, CW, esemény sorozat, stb.)
  • A „film” tankokkal (mint a Rudy) az a probléma hogy egyes elemeik (legénység,nevek stb.) szerzői jog alatt állnak.
  • A lövedékek nem anyagilag létező elemek a játékban, nem tudják egymást lelőni, pusztán pontokként léteznek.

 

A személyes tartalék rendszer bónuszokat fog adni a játékosok számára random csaták során. Meghatározott küldetések teljesítésével szerezhetőek meg, melyek júniusban válnak elérhetővé. Három különböző típusú bónusz szerezhető:

  • legénységi tapasztalat bónusz
  • általános tapasztalat bónusz
  • szabad tapasztalat bónusz

A küldetések teljesítését követően a tartalék egy „raktárba” kerül (meghatározott ideig). Három különböző „tartalék-méret” érkezik:

  • kicsi (a szerzett tapasztalatot 7,5 % -kal növeli)
  • közepes (a szerzett tapasztalatot 7,5-12,5 % -kal növeli)
  • nagy (a szerzett tapasztalatot több mint 12,5 % -kal növeli)

Ha egynél több azonos típusú bónuszt aktiválsz, mértékük NEM adódik össze és a kisebb (!) bónusz lesz mérvadó (tehát, ha egy kicsi legénységi tapasztalat bónuszt és egy nagy legénységi bónuszt aktiválsz egyszerre, csak a kicsi bónuszt fogod megkapni).

Az extra bónusz, melyet kapsz, a csata utáni összesítő ablak külön oszlopában fog megjelenni. Ezek a tartalékok csak random csaták során és csak meghatározott ideig (kicsi: 2 óra, közepes: 4 óra, nagy: 8 óra) működnek.

 

 

  • a „Domination” játékmód egy 1 hónapig tartó ideiglenes mód lesz. A nyári szünet ideje alatt fog lezajlani, ezt nemsokára kihirdetik;
  • a zászlók foglalása a „Domination” módban nem ment túl jól, emiatt néhány pályát eltávolítottak belőle;
  • a „Domination” mód a „garázs csaták” és egyéb újítások tesztelése miatt került a játékba
  • a fejlesztők megalkották a lehetőséget, hogy bejelentkezés során látszódjon a szerverek ping-je, de egyelőre nem kerül be a kliensbe: „használjátok az automatikus bejelentkezést”;
  • a WoT prémium rendszer nem fog megváltozni: nem lesz bizonyos számú csatára, vagy néhány órára szóló prémium számla;
  • a fejlesztők nem dolgoznak éjszakai vagy rossz időjárási körülmények között játszódó csatákon;
  • a fejlesztők megerősítik a normál és prémium lövedékek átütés nerfelését. A nerf után még mindig a páncélvadászok lesznek a legnagyobb átütéssel rendelkező járművek – a szupertesztről kiszivárgott „különös” átütés nerf a leendő változatok egyikének belső tesztje volt, mely esetében a fejlesztők a szuperteszten történő kipróbálás mellett döntöttek. Még túl korai lenne arról beszélni, hogy pontosan hogyan fog a nerf kinézni. Egy dolog biztos: „rengeteg jármű” átütését fogják megváltoztatni;
  • a normál és a prémium lövedékek átütésének nerfje egyszerre fog érkezni, de csak akkor, amikor a fejlesztőknek elegendő adat fog rendelkezésre állni ahhoz, hogy bevezethessék, a jelenleg a játékban lévő tankok mintegy felén tesztelni fogják. Mindez a távolabbi jövőben várható;
  • a fejlesztők dolgoznak a történelmi csatákon, tudatában vannak annak a ténynek, hogy senki sem akar alacsony szintű tankokkal játszani;
  • a képességek és képzettségek átalakításának teljes terve készen van, de a fejlesztők még nem kezdték el az átalakítást;
  • május 11.-ig 500.000 játékost bannoltak a chat-ről az orosz szerveren;
  • a „roaming” lehetősége biztosan nem kerül bevezetésre – ennek több oka van, az egyik egyszerűen „technikai probléma”
  • a chat 2.0 fejlesztése folyamatban van;
  • a fejlesztők a továbbiakban is támogatni fogják a szakaszozást új események során, küldetések közben, stb…;
  • jelenleg három új pálya áll készen a játékba kerülésre, ezek fokozatosan fognak megjelenni: Berlin (városi pálya), Párizs és Studyanki (lengyel témájú pályák)

ííííííííííííííínews.png

A bejegyzés trackback címe:

https://32brotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr367484844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása