K: „A WG miért nem javítja a hibát, amikor a tankok beszorulnak, és nem tudnak mozogni?” V(Storm): „Melyik másik tankos játékban – ami nem 100% arcade – nincsenek problémák a beragadó tankokkal? Nem szükséges megválaszolni, inkább megválaszolom magamat: mindegyik ilyen játékban létezik ez a probléma. Az új mozgási fizikára várunk – nincs elhalasztva, aktívan fejlesztjük. De még ez sem fogja teljesen megoldani a problémát -, de ettől függetlenül még lesznek, helyek ahol be lehet ragadni. ”
- Storm, válasza arra, hogy miért nincsenek valós lövéshangok a játékban: „A valóságos lövéshangok nem túl lehengerlőek és a játékos közösség nagy része nem szereti annyira.”
- A fejlesztők jelenleg azon dolgoznak, hogy megváltoztassák a lövés és motor hangokat hogy „olyan valóságosak legyenek, amilyen valóságosak tudnak lenni, miközben érős benyomást keltenek.” Storm továbbá megjegyezte, hogy: „Nehéz munka, várnunk kell még rá.”.
- A WoT nem lesz továbbfejlesztve kifejezetten Dx12-re: „nem lehetünk biztosak abban, hogy a Dx12 jól fog muzsikálni a gyengébb PC-ken.”
- Lehetséges, hogy az átütés nerf mellé kompenzációk is érkeznek a löveg tulajdonságában. (mint a pontosság)
- Különböző tank lövegekre a pontos átütés nerf még nincs kitalálva, csak az átfogó koncepció.
- Még nincs eldöntve, hogy lehetséges lesz-e az, hogy egy löveg különböző tankokon (mint a Német 88mm L/56 löveg TD és HT verziója) más átütéssel rendelkezzen.
- Lehetséges, hogy az átütés nerf megnövelt jármű XP-t és kredit bevételt is hoz magával - kompenzáció képen a kiesett átütő találatokra.
- A sebzés nem „történelmi” paraméter.
- A fejlesztők nem akarják elmondani milyen járműágak, érkeznek a jövőben.
- A fejlesztők nem hozzák nyilvánosságra, hogy a szupertesztről kiszivárgott nyeremény tankokat miért lehet majd megkapni. (prémium, CW, esemény sorozat, stb.)
- A „film” tankokkal (mint a Rudy) az a probléma hogy egyes elemeik (legénység,nevek stb.) szerzői jog alatt állnak.
- A lövedékek nem anyagilag létező elemek a játékban, nem tudják egymást lelőni, pusztán pontokként léteznek.
A személyes tartalék rendszer bónuszokat fog adni a játékosok számára random csaták során. Meghatározott küldetések teljesítésével szerezhetőek meg, melyek júniusban válnak elérhetővé. Három különböző típusú bónusz szerezhető:
- legénységi tapasztalat bónusz
- általános tapasztalat bónusz
- szabad tapasztalat bónusz
A küldetések teljesítését követően a tartalék egy „raktárba” kerül (meghatározott ideig). Három különböző „tartalék-méret” érkezik:
- kicsi (a szerzett tapasztalatot 7,5 % -kal növeli)
- közepes (a szerzett tapasztalatot 7,5-12,5 % -kal növeli)
- nagy (a szerzett tapasztalatot több mint 12,5 % -kal növeli)
Ha egynél több azonos típusú bónuszt aktiválsz, mértékük NEM adódik össze és a kisebb (!) bónusz lesz mérvadó (tehát, ha egy kicsi legénységi tapasztalat bónuszt és egy nagy legénységi bónuszt aktiválsz egyszerre, csak a kicsi bónuszt fogod megkapni).
Az extra bónusz, melyet kapsz, a csata utáni összesítő ablak külön oszlopában fog megjelenni. Ezek a tartalékok csak random csaták során és csak meghatározott ideig (kicsi: 2 óra, közepes: 4 óra, nagy: 8 óra) működnek.
- a „Domination” játékmód egy 1 hónapig tartó ideiglenes mód lesz. A nyári szünet ideje alatt fog lezajlani, ezt nemsokára kihirdetik;
- a zászlók foglalása a „Domination” módban nem ment túl jól, emiatt néhány pályát eltávolítottak belőle;
- a „Domination” mód a „garázs csaták” és egyéb újítások tesztelése miatt került a játékba
- a fejlesztők megalkották a lehetőséget, hogy bejelentkezés során látszódjon a szerverek ping-je, de egyelőre nem kerül be a kliensbe: „használjátok az automatikus bejelentkezést”;
- a WoT prémium rendszer nem fog megváltozni: nem lesz bizonyos számú csatára, vagy néhány órára szóló prémium számla;
- a fejlesztők nem dolgoznak éjszakai vagy rossz időjárási körülmények között játszódó csatákon;
- a fejlesztők megerősítik a normál és prémium lövedékek átütés nerfelését. A nerf után még mindig a páncélvadászok lesznek a legnagyobb átütéssel rendelkező járművek – a szupertesztről kiszivárgott „különös” átütés nerf a leendő változatok egyikének belső tesztje volt, mely esetében a fejlesztők a szuperteszten történő kipróbálás mellett döntöttek. Még túl korai lenne arról beszélni, hogy pontosan hogyan fog a nerf kinézni. Egy dolog biztos: „rengeteg jármű” átütését fogják megváltoztatni;
- a normál és a prémium lövedékek átütésének nerfje egyszerre fog érkezni, de csak akkor, amikor a fejlesztőknek elegendő adat fog rendelkezésre állni ahhoz, hogy bevezethessék, a jelenleg a játékban lévő tankok mintegy felén tesztelni fogják. Mindez a távolabbi jövőben várható;
- a fejlesztők dolgoznak a történelmi csatákon, tudatában vannak annak a ténynek, hogy senki sem akar alacsony szintű tankokkal játszani;
- a képességek és képzettségek átalakításának teljes terve készen van, de a fejlesztők még nem kezdték el az átalakítást;
- május 11.-ig 500.000 játékost bannoltak a chat-ről az orosz szerveren;
- a „roaming” lehetősége biztosan nem kerül bevezetésre – ennek több oka van, az egyik egyszerűen „technikai probléma”
- a chat 2.0 fejlesztése folyamatban van;
- a fejlesztők a továbbiakban is támogatni fogják a szakaszozást új események során, küldetések közben, stb…;
- jelenleg három új pálya áll készen a játékba kerülésre, ezek fokozatosan fognak megjelenni: Berlin (városi pálya), Párizs és Studyanki (lengyel témájú pályák)
ííííííííííííííí