Kommunikáció:
Kérek mindenkit, hogy tartózkodjon a trágár megnyilvánulásoktól mivel fiatal korúak (14) is vannak a klánban, lehetőleg az ő szókincsüket ne így gyarapítsuk. Egymással mindig úgy beszéljünk ahogyan azt magunk is elvárnánk, hogy ebből sem veszekedés sem pedig sértődés NE legyen. Ellentét esetén azonnal szóljanak a GM-nek vagy a klán vezetőinek, a továbbiakat ők rendezik a felekkel.
Játékosoknak:
Minden játékos aki részt vesz a gyakorló játékokon köteles betartani minden szabályt az aktuális játékmóddal kapcsolatban, valamint köteles jelenteni ha ő maga szabálytalanságot észlel. A játékmódokkal kapcsolatos szabályok megtalálhatóak a játékmódok leírásában.
A gyakorló játékba 2 külön csapat van külön TS(TeamSpeak) szobával így nem hallják egymás beszélgetéseit, taktikáit. Ebből adódóan TILOS a szobák közt "ugrálni" annak reményében, hogy saját csapatuknak előnyt szerezzen. Minden csapatnak 1 "vezetője/taktikusa" van. A csapat köteles a kijelölt vezető utasításait követni, ha valamiben nem ért egyet akkor is köteles a játékot úgy végig játszani amit meghatároztak neki és a csata/ák befejeztével mindenkinek lesz lehetősége a problémáit felvetni, ötleteit megosztani.
Minden csatának van 1 felügyelője aki a GM (GameMaster). Nem szólhat bele a játékba és nem juttathat senkit sem előnyhöz semmilyen módon. Az ő feladata a csata figyelése és esetenként koordinálása valamint a büntetés szabálytalanság esetében.
Szervezőknek:
A szervezők köteles a megbeszélt időpontokban gyakorló szobát nyitni és elkezdeni a toborzást a játékra. A játék elindításánál törekedjen arra, hogy legalább 8 tagja legyen a gyakorló szobának, mivel csak így lesz élvezhető a játék. A szabályok betartatásáért maga felel, amennyiben valamilyen szabálytalanságot fedez fel figyelmeztetni és büntetni köteles. A büntetések mértékét és a játék szabályait a játékmódok leírásában találja. A szervező GYAKORLÓ esetében nem lehet játékos csak néző! Így biztosítva a kiegyenlített játékot.
A szervező köteles képeket készíteni játék közben, valamint köteles a részt vevő játékosok nevét jegyezni valamilyen módon, majd eljuttatni a klán vezetőségének.