Tervezőasztalról
2014. november 18. írta: Harminckettes Testvériség

Tervezőasztalról

  • A lövedékek a játékban egy pontnak számítanak, nem pedig tárgynak. Ezért repülhetnek át olyan helyen ami kisebb a kaliberénél.
  • A látótáv nerf érinti majd a prémium tankokat is.
  • A fejlesztők még gondolkodnak azon hogy mit csináljanak a T-44-85-tel
  • A T-34-85M lehet elérhető lesz "az év vége előtt". Attól függ "készen" lesz-e.
  • A fejlesztők nem árulják el a belső modulok elhelyezkedését (úgy ahogy a WT-ben van). De lesz majd "páncél vizsgáló".
  • A lőszerrekesz sebzés nem fog kikerülni. 
  • Vannak ágyúk amiknek "rossz" a sebzése (nem passzol a másik olyan kaliberű ágyukéhoz)? "Mindenképpen javítjuk, amint megkapjuk az adatokat az ágyukról."
  • Egy játékos azt mondta vannak bizonyos tankok amik bizonyos pályákat gyakrabban kapnak, példaképpen a Chaffee-t és a Sztálingrádot hozta fel.Yurko2F azt mondta ez nem igaz azokra a tankokra amiket a játékos példának mondott. 
  • "Kompenzálva van mással" az hogy a Porsche nehéz tankok lánctalpai vastagabb páncéllal rendelkeznek mint a Henschelek.
  • Storm elsimeri hogy rossz az ütközés rendszer. Átdolgozzák és egyszerűsítik azzal hogy kiveszik a páncéllal kalkulálást az ütközési pontnál. Ehelyett névleges páncél értékkel számolnak az ütközési oldalon.
  • T-44 HD? "Majd ha kész lesz"
  • Az M53/M55 ütközés modelljét a WG oldalon már javították. 
  • Tudnak arról a  bugról amikor néha megakad töltés közben az Erődítmény mód. Javítják. 
  • A csapat csatákban bugos a voicechat. Mind két oldal hallja egymást. 
  • Storm azt mondja hogy Win XP használóknak modok miatt akadhat meg a töltés képernyőn a  játék.
  • A régi ütközés rendszer nem működött rendesen és a 9.4 változtatások igazából javítások voltak. Storm azt mondja aki a régi rendszert akarja vissza az csak megszokta a régi rosszat. 
  • Az autoloderes szaggató újratöltési idő számláló rossz modok miatt van.
  • Az alfa fázisban még szét volt osztva a látótáv pontok (előre jobban látott a tank mint oldalra), de úgy döntöttek hogy inkább nem így lesz mert véletlenszerűnek tűnt úgy.
  • A TD osztály változtatásai igazából nem nerfnek mondhatóak hanem újraegyensúlyozásnak. Több variánst is tesztelnek.
  • Storm azt mondja Veider rosszul fejezte ki magát a "kő-papír-ollóval": "az akarjuk hogy minden szerep érdekes legyen a maga módján. Ez nem azt jelenti hogy az osztálynak és a szerepnek ugyan annak kell lennie."
  • SU-76i túl erős volt, ezért lett eltávolítva. 
  • A CW jutalom tankokat azért érdemes csatába vinni mert egyediek. Ezért nem gond ah picit gyengébbek minta  normál T10ek
  • Az AP és HE lövedékek sebzés különbsége egyensúly miatt van.
  • Régi könnyű tankok buffolása azért hogy felérjenek az újakhoz? "Ha szükséges"
  • Éjszakai csaták a WoT-ban? "A WoT játékosok nem tudják mik azok az éjszakai csaták." 
  • Még egy bug. Van hogy prémium accountosok kevesebb XP-t kapnak mint a normál accal (kép). Storm: "Oh fuck..."
  • Nem lesznek még történelmi csaták a 9.5-ben
  • A TD osztály jelenleg kevesebb mint 30% részt foglal el a WoT járművek közt. 
  • A fejlesztők gondolkodnak a "Nemzeti csaták" visszarakásán. A megoldás az lenne hogy korlátoznák a tank osztályok létszámát. Storm elismeri hogy nő ezzel a várakozási idő de nem 5 percre vagy ilyesmi. 
  • Storm elismeri hogy nagyon bugos a 9.4. A WG vizsgálja hogy történhetett ez. 
  • Az új szerver oldali fizika nem lesz szétválasztva, egy patchben fog jönni. 
  • Amikor nerfelik a látótávolságot, a fejlesztők figyelembe veszik hogy van olyan magas szintű közepes tank (pl. BatChat) ami felderítőként viselkedik. 
  • Veider azt mondja a látótávolság nerfelés mögötti logika az hogy jobban kategorizálni akarják a tankokat a szerepükbe, és vissza akarják hozni a "kő-papír-olló" rendszert.
  • Veider tudja hogy a látótáv nerftől több "mező közepén eltűnő tank" lesz, a WG ezzel a problémával is foglalkozik.
  • "Az eltűnő tankok" így lesznek javítva: Jelenleg ha valaki lő akkor észreveszik mert az álca értéke lecsökken de utána vissza megy normális értékre. Ezután ha valaki lőtt addig nem megy vissza az érték amíg ki nem kerül az ellenfél látóteréből. 
  • A fejlesztők azon "vitatkoznak" hogy csak akkor csökkenjen a látótáv ha egy tanka  bokorba kempel. 
  • Különböző látótáv szektorokat (a tank előre távolabb látna mint oldalra) a játékosok nehezen értenék, és drága szerver erőforrás lenne.
  • CW kapmány 3 jutalom álcafestése: http://s7.hostingkartinok.com/uploads/images/2014/11/72e73867982130bd294824e95d74ab60.jpg
  • Wargamingtől megerősítve: Simferopol pálya NEM lesz, legalábbis nem egyhamar. Parkolópályára tették.
  • a WoT játékosbázisának 2%-a nő nemű.
  • a WoT fő játékosbázisa 25 és 38 év közötti férfiakból áll
  • mostanában növekedett a klánok száma (több okból, a CW-től kezdve addig, hogy az emberek kláncímert akarnak a tankjukra)
  • a fenti dolog vezetett az Erődítményhez, mert a klánoknak kellett valamilyen "ökoszisztéma"
  • a fejlesztők Erődítmény mód "bunkerekkel" kísérleteznek, valamilyen épületben kell létrehozni (az erejük az épület szintjétől függ, Malinkova-n tesztelik őket)
  • ezek a bunkerek és más erődítmény fogyócikkek a klán parancsnokok által lesznek kihelyezve "taktikai táblán" keresztül
  • a prémium acc/tank xp jelenlegi verziója csak ideiglenes, a prémium tankok (vagy accok, nem tiszta) tovább lesznek buffolva
  • Storm nem fog részt venni a WoWs fejlesztésben, "Tankok 200%-ban elegek nekem"
  • Stalingrad tovább lesz javítva (játékosok a "pici udvarok" miatt panaszkodtak, Storm hozzátette, hogy a pálya eléggé nehéz nélkülük is)
  • PvE mód: "Amikor elkészül"
  • 3-kaliber szabály nem lesz eltörölve ("mondjátok ezt azoknak a játékosoknak aki nagy ágyúkkal lőnek a könnyű tankokra")
  • egy játékos azt az elméletet vázolta fel, miszerint a kis laggokat a kliens oldalon az energiatakarékos CPU funkciók miatt vannak (EIST, C-States, Turbo Boost). Storm: "Amíg nem mutatsz fel bizonyítékot ezekre a "misztikus" laggokra addig nem valószínű, hogy bármit is teszünk"

Forrás: http://wot-kpp.blogspot.hu/

fejlesztoi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://32brotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr146912055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása