Tervezőasztalról
2015. február 17. írta: Harminckettes Testvériség

Tervezőasztalról

  • az egyéni küldetések kismértékben megemelték minden tanktípus népszerűségét, de még korai lenne kijelenteni, mennyire állandó a dolog
  • lehetséges, hogy az egyik „Prokhorovka” pálya (Prokhorovka/Fiery Salient) eltávolításra kerül (valószínűleg Fiery Salient marad)
  • Storm megerősíti, előfordul, hogy a lövedékek néha eltűnnek a lánctalpba történő becsapódás után, szerinte ez nem olyasmi, amit javítani kell
  • Miután egy játékos panaszkodott, Storm leellenőrzött néhány bokrot Airport és Monastery pályákon, és tényleg hibásak (rossz az álcaértékük), ez a jövőben javításra kerül
  • Lehetséges, hogy a tier-limites prémium harckocsik kikerülnek a boltból és a játékbeli boltból: ”Bármi megeshet. De nem erősítek meg semmit.”
  • A robbanó lőszer mechanizmusát nem dolgozzák át, hogy még bonyolultabbá váljon, mint amilyen most
  • Robbanó lőszer buff? „Ha a tankok robbanó lőszerét buffoljuk, ugyanezt meg kell tennünk a tüzérségi lőszerekkel is, ezt azonban nem akarjuk.”
  • a KV-1S második lövege történelmi tervrajzok alapján készült el, melyek nyilvánosan nem érhetőek el az interneten (a WG úgy ásta elő őket)
  • A WG nem akarja a szerverkódok egy részét a játékkliensre küldeni (amiatt, hogy csökkentse a szerver terhelését), mivel ezáltal lehetővé válna a játékosok számára saját szerver létrehozása a WG szerverkódok alapján
  • A ma közzétett, az orosz szerverről származó „felderítési bug” videót a Wargaming feljegyezte, kivizsgálásra kerül
  • Mantle és Dx12 támogatás a jövőben? „Nem mondhatnám”
  • Storm nem tud az állítólagos hátsó tornyos, 152 mm-es lövegű „IS-6” tervekről
  • Storm szerint a 9.6-ban tapasztalható, az ellenséges tank felbukkanásakor (a modell betöltésekor) történő lefagyás (lag) a lassú HDD működés eredménye
  • A Leopard 1 HD modellje „viszonylag hamar” várható, nem lesz meg a késői lövege és a fejlesztett páncélzata (Storm szerint az A1 változat a robbanó-repesz oldalpáncéllal csak nehezebb lényegesebb páncélhatékonyság növekedés nélkül, szóval nem lenne jobb semmiképpen). Semmilyen terv nincs a Leopard 1 páncélzatának növelésére.
  • Storm nyíltan bejelenti, hogy a pályák ismétlődése (újra és újra ugyanazt a pályát kapod) létező probléma, a WG dolgozik a megoldáson
  • A Történelmi csaták nem fognak életerő nélküli „hardcore módot” bevezetni a játékba
  • A WZ-120 és a 113 lövege azonos, de tulajdonságaik különböznek – ez javításra kerül a HD modellek kialakítása során (a javítás részletei azonban nem ismeretesek)
  • Kérdés: „A RU251 és az ELC lövege gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, azonos a kaliberük, azonos a méretük, de az egyik löveg lövedéke lassabb, miért?” Válasz: „A lövegek tulajdonságai függetlenek a kinézetüktől.”
  • Storm állítja, hogy míg a felderítési mechanizmus nem változott, különböző tankok álcaértéke viszont igen
  • A kiszivárogtatott Steyr WT modell lövege hibás, túl alacsony
  • A fejlesztők tovább dolgoznak a nagyobb pályák hibáinak javításán
  • Storm megerősíti, hogy a jövőben a MM nemcsak a tankok szintjét veszi figyelembe, hanem a tankok szerepét is
  • A tankok kiegyensúlyozását végzők rengeteget dolgoznak
  • Kérdés: „Ha a Maus statisztikailag jó, miért panaszkodnak annyian állandóan buffolást kérve?” Válasz: „Mert lassú. A lassú tankok miatt mindig panaszkodnak, különösen az unikum játékosok.”
  • Storm elismeri, hogy néhány nagyon sikeres tank kivételével a brit fejlesztési ág összességében népszerűtlen
  • A Maus sebessége nem kerül buffolásra, nem történelmi módon
  • Az E-100 páncélzata általánosságban gyengébb, mint a Maus-é
  • Új élsímítás kerül be a játékba (nincs előrelátható időpont)
  • Storm korábban kijelentette, hogy néhány 10. szintű nagy átütésű löveg átütése nerfelésre kerül. Ez az arany lőszert is érinti.
  • Storm javasolja, ha újra és újra ugyanarra a néhány pályára tesz be a játék: „Segíthet, ha átlépsz a másik szerverre”
  • A tüzérek HD modellje nem egyhamar várható
  • Néhány játékosa azt javasolta, hogy a WoT térjen át a Dx12 használatára, mert néhány cikk szerint a Dx12 nagyobb FPS-t biztosít. Storm válasza, hogy olvasta a cikket és az csak PR fogás (reklám).
  • Egy játékos panaszkodik, hogy a látótáv nerf után a Dicker Max és az FCM TD nagyobb látótávja megmaradt. Storm szerint sajnos a prémium tankokat nem lehet nerfelni
  • A VK4502B eltávolításra kerül, mivel alapvetően kitaláció (a szerk: a páncélzat és néhány beállítás) és a WG „minden kitalált tankot” el akar távolítani
  • Storm megerősíti, hogy néhány régi prémium tank kikerül majd a boltból
  • Storm szerint a 8. szintű prémium tankok jövedelmezőségi helyzete lehetne rosszabb, szóval nem igaz, hogy a 8. szinten játszók többet szenvednének, mint korábban
  • A tankok HD-vé alakítása nem minden esetben jelent páncélzat nerfet, de minden esetben maga után vonja a páncélzat élethűbbé tételét. Van, ami vastagabbá, van, ami vékonyabbá válik, attól függ, melyik tankról van szó
  • A 9.6 pontosság nerffel kapcsolatban: „hatásait nagyszámú játékos teljesítménye alapján lehet kielemezni” (a szerk: imádok kísérleti egér lenni)
  • Storm követte az eseményeket és az „okozott sebzés” összesített értéke (minden tanknál) 1 %-al csökkent, mely elfogadható. Az eseményeket a továbbiakban is figyelemmel kísérik
  • A 9.6 pontosság nerf bevezetése után a tüzérek statisztikája is szoros megfigyelés alá kerül
  • A VK4502A-t nem fogják átnevezni a VK4502B eltávolítása után
  • A fejlesztők vizsgálják, mit lehet tenni az egyre több csaló moddal, de egyelőre semmit sem tudnak mondani
  • Nem biztos, hogy az AMX-13/75 buffolása megtörténik 9.7-ben, a legpontosabb várható ideje „később”
  • A sebességváltó/motor szétválasztása a tankokon csak a HD modellek kiadása után történik meg
  • Az M8A3E8 Fury sebességváltó/motor modellje hibás (a sebességváltó tüzet okoz), a jövőben javításra kerül
  • Storm reakciója arra, hogy más játékoknak (Armored Warfare, War Thunder) jobb játékmotorja van, és semmi nem tartja vissza a WG-t, hogy a játékot jobb játékmotorra vigye át:

„Ami visszatart minket, hogy a korszerű játékmotorok rosszabb eredményt adnak az elavult számítógépeken, mint a jelenlegi BigWorld. Valamint egy új játékmotorra való fejlesztés 2-3 évet venne igénybe. Ezt az időt inkább arra használjuk fel, hogy modernizáljuk a jelenlegi játékmotort. Az AW és a WT a játékszámítás egy részét a játékos számítógép oldalára helyezi, emiatt függetlenebbek a hálózati kapcsolat minőségétől. Ez független a játékmotortól. Ezt mi nem engedhetjük meg, mérlegelve a terveinket.

  • A Chieftain és az Action X (az FV4202 és az FV215b cseréi) együtt fognak érkezni, ugyanabban a frissítésben
  • A Chieftain páncélzatát már mérlegelték: „nem olyan, mint a T110E5”
  • A Chieftain modellje még nincs kész
  • AZ Erődítmény csatákhoz tervezett védelmi löveg fogyóeszközök („bunkerek”) be fognak kerülni a játékba, jelenleg tesztelés alatt vannak
  • Az egyszemélyes gyakorlószobák nem kerülnek be a játékba, mivel jelentősen befolyásolnák a szerver teljesítményét (telítettségét). Átgondolták és elvetették

fejlesztoi.jpg

Forrás: http://wothungary.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://32brotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr107182231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása